czwartek, 15 grudnia 2011

BRAWO DLA SUPPORT

Supporty z angielskiego na polski to "wspierać". Można też uznać, iż pomagać i w ogóle. Każda strona ma admina i osoby, do których można się zwrócić, w razie potrzeby. Na msp grają dzieci i nastolatkowie, tym bardziej przydałaby się jakaś pomoc. A czy taka jest? Nie. Support. Co z tego, że jakaś Pani (albo dziewczyna) wzięła sobie nazwę support, skoro i tak chyba nie zna znaczenia tego słowa i nie wie, co robić. Pisałem z tą Panią maile, ale w mailu, w którym napisałem prawdziwą historię, UDOWODNIŁEM to, jak obsługa MovieStarPlanet chamsko odpisuje - nie uzyskałem odpowiedzi. Pisałem, czemu mi nie odpisuje itd. Po dwóch tygodniach poczta pusta :) Zatem, kto ma mi pomóc i udzielić istotnych informacji? Zażenowany tym, jak nasza kochana support nie odpisała, mimo, że powinna (taka jest praca) napisałem do Admina, że co jest za przeproszeniem! I się rozpisałem. A co w zamian? Mail się usunął i "NIE PODAWAJ SWOJEGO HASŁA". Szkoda tylko, że nie napisałem ów słowa jakim jest moje hasło :)

Jednym słowem żenada.

0 komentarze:

Prześlij komentarz