środa, 14 grudnia 2011

Mały konkurs dla kreatywnych.

No hej, dawno nie pisałam, ale to raczej nie dziwne. Powtórzę to po raz kolejny - nie wiem o czym mam pisać. Więc napiszę jakieś tam informacje na temat moich filmów, "Manewry szczęścia" chyba wam się zbyt nie podoba - nie będę kontynuowała więc dalej tego serialu, "Nie każ mi wybierać" - baaaaaaardzo chciałabym kontynuować dalej, jednak nie do końca mam pomysł co zrobić, może ktoś ma? To pisać na maila, jeśli jakiś pomysł bardzo mi się spodoba i go wykorzystam to autor dostanie prezent z listy życzeń do 600 sc, a nawet jeśli nic nie wykorzystam to i tak można liczyć na jakiś drobny upominek za sam udział, więc warto skorzystać(no chyba, że pomysł będzie kompletnie do dupy, tylko po to by dostać upominek). Ale warunek jest taki - nie wymyślajcie czegoś nie wiadomo skąd, jeśli nie znacie tego serialu to obejrzyjcie, bo po co mi jakiś pomysł skoro będzie on w ogóle nie na temat. No to tyle, mam nadzieję, że ktoś się zgłosi. Aha, i niedługo możecie oczekiwać nowego serialu, mam nadzieję, że wam się spodoba, będzie miał tytuł "Czy ja śnię?" ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz