poniedziałek, 26 grudnia 2011

Czy ja śnię?

Witam was :3 Stworzyłam nowy film, właściwie serial "Czy ja śnię?". U mnie na profilu jest już dostępny nowy odcinek i gorąco zapraszam do oglądania. Krótko opowiem o czym to będzie - więc jest sobie Luke, ma wspaniałą dziewczyną, z którą się bardzo kochają, ale pewnego dnia idzie się zdrzemnąć i śni mu się coś dziwnego. Piękna dziewczyna, w której się zakochuje. Wydaje mu się, że jest to tylko sen, lecz dziewczyna tłumaczy mu, że nie. Wszystko będzie się rozwijać, jak dla mnie to mi się podoba pomysł na ten serial i mam nadzieję, że wam również się spodoba i zaciekawi. Mam już drugi odcinek gotowy, więc jak będzie 30 wyświetleń to publikuję. No i jak będzie tyle wyświetleń to losuję 2 osoby i daje im prezent z listy życzeń, więc chyba opłaca się poświęcić niecałe 2 minuty, skoro można coś wygrać. ; >

0 komentarze:

Prześlij komentarz