piątek, 30 grudnia 2011

Dlaczego zabieracie klocki i się nie bawicie?

Siema, siema, siema :D Właśnie spożywam śniadanie, albowiem niedawno wstałem, po 14 jakoś. No i piszę z Kają na gadu, bardzo ożywioną, no i ma zajebisty pomysł na nagłówek <3. Nareszcie ona, a nie ja XD. Ale chcę nawiązać do tytułu.

Mały Kajetan idzie z zabawkami do domku Kamili, aby wspólnie pobawić się klockami. Jednak podczas tego miłego spędzania czasu w domu państwa Sedesik wybucha spór! Kamila chce, aby czarny klocek zawitał na niebieskim, a Kajetan, aby to był klocek różowy. Po krótkiej kłótni Kajetan zabiera zabawki z wrzaskiem - Ja się tak nie bawię! - zabiera zabawki i wychodzi. A wiecie dlaczego? Kamila miała rozpoczętą menstruację. Pierwszy dzień.

Wiecie co? Często piszecie, że jak ktoś z online nie obejrzy filmu lub nie da grafa, to leci. A myślicie czasem o tym, że komuś może bardzo mulić? Albo np ja czasem jestem online i robię lekcje, więc sorry. Ale już pisałem o tego typu groźbach. Przecież nie możecie myśleć, ze nagle każdy rzuci wszystko co robi i pójdzie obejrzeć film. Może ktoś go właśnie robi? Wiem, że nikt tego nie pojmie, każdy w końcu robi swoje. Ale lubię tu pisać, co myślę. Ja NIGDY pod wpływem groźby nie oglądam filmu. I nigdy nie będę. Tak samo jak nigdy nie będę oglądał 10 sekundowych filmów, które w rzeczywistości nie są filmami. Z psychologicznego punktu widzenia, oraz z życia zaobserwować można, że chętniej pomaga się osobom sympatycznym a nie "OGLĄDASZ FILM ALBO LECISZ -.-!". Po co tyle brutalności? Ja zawsze mam "Obejrzysz mi nowy film? Proszę." albo "Poproszę obejrzyj mi film". Tak samo ja staram się oglądać tym, co proszą. Dlatego stworzyłem nowe konto "ciemny ogląda ci film" aby móc oglądać filmy w ciągu dnia. To chyba nie robi różnicy, z którego konta oglądam. Z ciemniaka owszem, ale wieczorem jak wspominałem. No i dzisiaj zamierzam właśnie obejrzeć z tego konta osobom, które mi obejrzały "Mój chłopak anioł 1 sez.3" oraz "Mój chłopak anioł 2 sez.3". Dziękuję za to, ze tak chętnie oglądacie <3. Jeszcze trochę i 16 lvl :D

Aha, jeżeli ktoś nie pojął nawiązania do tego głupiego opowiadania - to czasem ktoś PO PROSTU NIE MOŻE zrobić tego, czego chcą inni. Ale gdyby Kajetan był delikatniejszy, to kto wiem, być może Kamila by się zgodziła na różowy klocek ;d

0 komentarze:

Prześlij komentarz