czwartek, 29 grudnia 2011

Cześć koteczki.

Witam, zmieniliśmy wygląd bloga, nam się podoba, mam nadzieję, że wam również : D Ale nie o tym chciałam napisać. Więc mnie brakuje 60 tys do level up, Ciemnemu 130 tys. W swoim i jego imieniu chciałabym poprosić o pomoc, nawet o grafa, a to chyba nie jest dla was wysiłek, hm? Będziemy wdzięczni za każde obejrzenie filmów, ja zapraszam na "Czy ja śnię? - już jutro chyba opublikuję drugi odcinek, a u Ciemnego zapraszam na 3 sezon "Mój chłopak anioł" : D Ja zawsze staram się oglądać większość najnowszych filmów, ale nie zawsze daję radę, gdyż MSP tnie, ale to chyba wszyscy rozumieją. Jednak pomimo to codziennie staram się obejrzeć, jak ktoś prosi o grafa też daję. Jeśli chcecie bym obejrzała wam film lub się wymieniła oglądaniem to piszcie na MAIL, ja bardzo chętnie wszystkim pomogę! Dlatego mam nadzieję, że ja i Ciemny możemy liczyć na waszą pomoc we wbijaniu levelów.
Pozdrawiam, Kajanna :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz