poniedziałek, 16 stycznia 2012

Chat i inne duperele xd

Cześć. Jak widać chat na blogu, co było dobrym pomysłem. Jeżeli ktoś chce ze mną popisać, zapraszam tutaj, jestem częściej niż na msp. Również, jeżeli ktoś coś ode mnie chce, to możliwe, że mnie tu znajdzie, jeżeli na msp mnie nie będzie.

Kilka osób napisało mi na "ciemny ogląda ci film" o obejrzenie filmu. Okej, don't bulwers. Obejrzę jak będę miał czas, przecież to moja dobra intencja, nie obowiązek. A mam lekcje, jakby ktoś nie wiedział i inne sprawy na głowie. W wolnym czasie oglądam. Aha, jeżeli masz 10sek nie licz, abym Ci obejrzał, oglądam filmy a nie frugo wie co ;)

Jest 60 wejść na "Widzę jej obraz 1". Dziękuję, mam nadzieję, że się podobało i również będziecie chętnie oglądać ciąg dalszy. Jak obiecałem, 5 osób wylosuję i dostaną one prezent z LŻ. Losowanie dzisiaj, prezenty jutro.

Zapraszam Was do oglądania filmu "Moja dziewczyna Anielica (1)", który zrobiłem ja, na koncie Angelina_03

Zapraszam również na blog punky-msp.blogspot.com


EDIT.
karolina1122
Groszek...
OLUSA400
Ever ;*
Kartnej

Ta piątka dostanie prezent z LŻ. Jutro opublikuję "Mój chłopak anioł 6 sez.3" 60 wejść - kolejne 5 osób losuję do prezentu z LŻ.

0 komentarze:

Prześlij komentarz