wtorek, 17 stycznia 2012

Siemasiema.

Hej wszystkim! Nie będę dużo pisała, bo się spieszę. Więc, dzisiaj wyjeżdżam i będę na MSP tylko wieczorami, lub jak będę miała wolną chwilę - postaram się i tak oglądać Wam filmy, ale proszę, jeśli bardzo Wam zależy bym obejrzała to pisać na maila, z chęcią obejrzę. Nie wiem czy uda mi się zrobić nowy film, postaram się, ale jeśli nie - ukaże się on w niedzielę lub poniedziałek, mam nadzieję jednak, że będziecie cierpliwi i z chęcią obejrzycie ten nowy odcinek, pomimo przerwy. Co jeszcze miałam napisać... Aha, no właśnie - OGROMNIE WAS PROSZĘ, obejrzyjcie mój film "Czy ja śnię? odc.5", strasznie mi zależy aby dobić 50 obejrzeń, a wiem, że możemy dać radę, prawda? :c Odwdzięczę się każdemu kto obejrzy film, no i jeśli dobijemy 55 obejrzeń to 4 osoby dostaną prezent z listy. Nie wiem co jeszcze, trzymajcie się Miśki<3 Pamiętajcie, że ogromnie proszę o obejrzenie filmu czy grafa - będę się odwdzięczać jak wrócę :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz