czwartek, 5 stycznia 2012

Czeeeeść.

No siema! Na początku chciałabym podziękować za taką ilość wejść, naprawdę baardzo mi się robi przyjemnie na sercu, chociaż wiem, że w większości to zasługa Ciemnego, gdyż to on tu wbija i pisze posty, a ja raczej rzadko. Ale i tak bardzo bardzo dziękuje<3 W tym roku będziemy robić takie mini poradniki dla Was dotyczące MSP, Ciemny już chyba o tym pisał. Ja coś pomyślę, ale jeśli Wy macie jakieś pomysły na taki poradnik - piszcie :D Przypominam, żebyście pisali mi na mail abym oglądała wam filmy(jak komuś brakuje niewiele do levela czy coś) ja z chęcią wam obejrzę. Iiii słowo o nowym wyglądzie - miałam całkiem inny pomysł na niego, ale jakoś nie wyszło, więc niedługo jakoś go zmienię. Zapraszam również na mój serial "Czy ja śnię?", brakuje mi 30 tysięcy do level up, więęęc proszę o pomoc :D No to tyle, pozdrawiam, Kajanna :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz