czwartek, 5 stycznia 2012

KOOONKURS! Mój chłopak anioł sez.3 VS. seriale

Cześć. Ponieważ "Mój chłopak anioł sez3" stracił oglądalność, nie zamierzam dalej robić tego serialu. Chyba, że to powód, że ja niby przestałem oglądać filmy, ale od wczoraj znowu codziennie oglądam kilka filmów, oczywiście, jeżeli ktoś nie zawali 10sek. I mam pomysł na 3 seriale.

1. E.T - ogólnie fabuła między przestrzenna, kosmos, te sprawy. Skojarzcie z piosenką Katy Perry.
2. Droga do szczęścia - tak jak wcześniej planowałem, chłopak traci dziewczynę i chce ją odzyskać.
3. Tytuł nieznany - o księciu, który nie jest zwykłym człowiekiem i o niezwykłej dziewczynie, coś na styl Anioła.

Jutro opublikuję kolejny odc Anioła, potem po kolei każdy film z tych trzech. I będę wybierał, który będzie kontynuowany. A będzie to ten, który w ciągu 5 dni zdobędzie najwięcej obejrzeń oraz będą na niego głosy. I na tym polega konkurs. Układasz wszystkie 4 filmy w kolejności od najfajniejszego do najgorszego Twoim zdaniem. Ale pamiętajcie, że to dopiero po opublikowaniu wszystkich filmów. Czyli za jakiś czas. Prezent? Na 10 głosów przypadają 2 prezenty z LŻ (na 20 4 prezenty itd). Zatem zapraszam potem do oglądania, naprawdę warto ;)


Dziewczyny, które zgłosiły się do głównych ról:
EMI_185
LipStick
Lila....
Nikollla987
Svnae
blue1212
Siwa...
Eminem-ka
kinga4621
Vivi_x33
Lorenza Light
black Rihanna
Miranda8787
MissMileyMiss
ZUZIA!
zuzik90

0 komentarze:

Prześlij komentarz