czwartek, 23 lutego 2012

Moi znajomi.

Cześć cześć cześć. Post tak ogólnie chciałbym poświęcić moim znajomym.

Ostatnio jak wiecie robiłem porządki. Msp teraz świetnie mi chodzi, o każdej godzinie mogę oglądać filmy (ale nie w pokojach ._.), kupować rzeczy i robić film. Jest więc cudownie. Oglądalność tak bardzo nie spadła, ja oczekuję tylko 70 wejść na każdy film. Więcej mile widziane. Myślę, że 70 na ok 350 (ciągle się zmienia) znajomych to jest mało. Mała ilość znajomych również mi ułatwia oglądanie Wam filmów. Usuwam osoby które publikują +30 sekundówek, aby mi nie zagradzali normalnych filmów i po problemie. Chyba, że taka mało kreatywna osoba za przeproszeniem ogląda moje filmy. No właśnie, co jeżeli taka osoba mi ogląda filmy? Chcąc nie chcą obejrzę jej jedną 10sek na długi czas, ponieważ ja nie zamierzam dorabiać sobie kasy na łatwiznę. I bardzo chętnie teraz przyjmuje nowych znajomych, a porządki będę robił regularnie.

Zaraz 20tys wejść na bloga. Dziękuję. Wejścia w ciągu każde dnia są spore, to naprawdę miło z Waszej strony, że tu wbijacie ;). Więc zamierzam nie zanudzać i często robić jakieś posty. Niedługo z Kajcią zorganizujemy jakiś konkurs. Również dziękuję, za obecnie 37 obserwatorów.

Zapraszam do brania udziału w "niby konkursie" gdzie nagrodami są rzeczy z listy i 300sc. Szczegóły w poście pod poprzednim wpisem.

Zapraszam również na bloga mojego, Anabell... i Ever ;* jakiego jeszcze nie widzieliście:
pokemony-msp.blogspot.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz