piątek, 24 lutego 2012

Cześć misie.

Heeej, mega dawno tu nie pisałam, ale po prostu nie mam pomysłu na posty... Może macie jakieś pytania? Albo chcecie bym napisała jakiś specjalny post? To piszcie na Mail, będzie mi miło, gdyż ja kompletnie nie mam pomysłów :c No i właśnie dlatego też nie ma żadnego nowego filmu, jak na razie. Muszę wymyślić coś naprawdę ciekawego, byście oglądali, ale ostatnio tyle nauki, że nawet nie mam czasu myśleć o takich rzeczach, przepraszam. Poza tym, coś mi się od wczoraj psuje MSP. W sensie straaaaaasznie strasznie muli, może ktoś też tak ma? Mam mało znajomych w sumie i sama nie wiem czy to wina mojego komputera, neta czy MSP. W każdym razie, no, pozdrawiam Was i przepraszam, że tak niewiele filmów oglądam, ale nie mam niestety czasu no i właśnie mega mi muli, tak, że czekam po 10 minut aż się film załaduje i nic. Ech, trzymajcie się :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz