poniedziałek, 27 lutego 2012

Co zrobić, aby oglądano Ci film?

Przedstawię kilka sposobów, aby Twój film miał zadowalającą ilość wejść. Z moich zaobserwowań faktycznie działa. Jednak pamiętaj, że 100% Twoich znajomych nie obejrzy Ci filmu.

1. Postaraj się, aby film był ciekawy. Aby ludzie nie stali i nie rozmawiali tylko ze sobą (do tego tak długimi tekstami, że nie nadąża się czytać), musi być akcja, coś się dziać. Daj im chociaż kilka animacji. Zakańczaj serial w momencie, który zachęci do oglądania kolejnego odcinka, aby dowiedzieć się co dalej.
2. Jeżeli robisz kilka seriali, albo co jakiś czas inne różne filmy, to nie dawaj zawsze tych samych aktorów. Moim zdaniem to trochę nudne, dlatego ja zawsze daję różnych aktorów i moją dziewczyną w filmach nie jest zawsze bieberfeverpl. Dajesz innym szanse na role i być może oni obejrzą film w którym są.
3. Jeżeli robisz 10sek nie spodziewaj się, że np taki ja Ci je obejrzę, ponieważ ich nienawidzę. Szczegóły co do mojego oglądania 10sek w biografii.
4. Staraj się, aby Twój film nie trwał 3:50min i więcej, oczywiście jeżeli to serial. Lepiej rozłożyć na więcej odcinków.
5. Chyba najważniejsze. Ja to stosuję przede wszystkim. Oglądaj filmy innym, kilkakrotnie kiedy jakiś opublikują. Niektórzy się odwdzięczają, jeżeli nie - też przestajesz regularnie oglądać im filmy. Jak to Kaja mówi, taka karma. Ja nie mam powodów pomagać komuś komu pomagałem, a kto traktował mnie jak powietrze.
6. Znowu porównam do siebie, ale inni chyba też tak odnoszą. Nie każcie oglądać w ctr, proście. Kultura to droga do sukcesu, bo bez niej daleko na msp jak i w życiu realnym nie zajdziecie.


Najlepsze wejścia mają osoby bardzo lubiane, popularne, oraz z dużą ilością znajomych. Więc co taki ja mogę o tym wiedzieć? No cóż, moje spostrzeżenia, a kieruje powyższą instrukcję osobom z niższym levelem lub z problemem z obejrzeniami, bo np 16 osób na 400 im ogląda.

9 komentarze:

tez dodaje różnych aktorów ale 1 jest zawsze i wiesz kto........ ;)

Ja mam prawie 800 znaj, a moje filmy mają po 30 wejść ;__; Nawet raz każdemu co oglądał dawał po prezencie, grafie ale i tak wszyscy marudzili. Postanowiłam co 5 kom dawać prezent z listy, a nawet czasami losowałam osoby które otrzymały pozdra. ALE I TAK TO NIE DZIAŁA! :_; Tysiąc razy ogłaszałam się na forach, w k.g, w czacie...Wszędzie... Aż jeden film z kwietnia 2014 do teraz ma tylko.. 60 wyświetleń? Jak na to że mam 21 lv mnie to śmieszy...

Ja się cieszę z 30 wejść :) Moje filmy dwa razy były w top (wow) XD Mam 26 lvl nick: katy perry1928 Zapraszać!

Mój nick to Miminek43! Zapraszam na seki! :D

Ja ogólnie wszystkim co mnie poproszą pomogę bo wiem jak jest ciężko czasem coś uzyskać moje filmy ogl najwiecej to 10 osób ale ostatnio tylko 2 ale jak ja chce pomocy to oczywiście nie nam dlaczego tak jest że inni chcą od cb pomocy ale jak ty chcesz to nie (oczywiście nie wszyscy) jak coś to na msp jestem famili336
ostatnio też jest taka osoba nazywa się like 2 like i często się pyta czy graf za graf czy coś takiego jak coś to mam prawie 500 znaj a tylko 2 ostatnio ogl moje filmy śmieszne

Ja jestem na MSP: nataliatruskawka,zapraszać przyjmuje brzydkie niepotrzebne rzeczy,ubrania. Mam trochę filmów, a także mam 12level i dużo cicho w :-)

Ja jestem na MSP: nataliatruskawka,zapraszać przyjmuje brzydkie niepotrzebne rzeczy,ubrania. Mam trochę filmów, a także mam 12level i dużo cicho w :-)

Msp: Wasloso
Lvl: 25
mam ok.400 znaj mam seki (po 30-40 wejść), a ostatnio skusiłem się zrobienie filmu o Annabelle (moim zdaniem troche do kitu, bo wcale nie pasuje do prawdziwej historii) i jak sie okazało pierwsze dwa odcinki miały aż po 1100 WYŚWIETLEŃ NA KAŻDYM. Jak sie okazało 2odcinek najprawdopodobniej zakończyłem w złym, mało emocjonującym momencie i już 3 odcinek ma wejść 120 ;___; ALE PORADNIK AWESOME ^*^

Ja wszystkim aktywnym znajomym pomagam, ale ostatnio mój film obejrzało jedynie 3 osoby i to te, które znam w rzeczywistości..to śmieszne :(
Jestem _Nutka_ <-- zapraszać :)

Prześlij komentarz