sobota, 5 maja 2012

Filmy.

Irytuje mnie, że muszę czekać 4-5 dni na głupie 70 wejść aby opublikować kolejny film. A 281 znajomych. Najwyżej będzie następne usuwanie, bo mi to idzie na rękę. A jeżeli ktoś zna kogoś kto ogląda filmy jeżeli tej osobie się ogląda to proszę polecić na mail. Poza tym teraz zaczyna się szkoła, a za miesiąc wystawianie ocen i muszę to ogarniać ._. I nauczyć się na pamięć zasranego opowiadania z niemca, pierdyle ten przedmiot. Ale dobra. Więc ważna i istotna rzecz. Już nie pierwszorzędnie będą oglądane przeze mnie filmy w których jestem. Codziennie będę oglądał filmy osobom , które zostawią komentarz pod moim filmem, potem jak czas pozwoli te w których jestem i najnowsze. A czasu mało. A ci którym nie będę oglądał bo mi nie oglądają? Takich osób nie będzie bo usunę :D Poza tym jeżeli oglądasz mi filmy, to ZAWSZE możesz liczyć, że kupię Ci coś z listy jeżeli zabraknie Ci sc do czegoś tam i zawsze jak najszybciej udzielę pomocy. Poza tym nawet mam konto z którego specjalnie oglądam filmy, więc zawsze możecie tam napisać :) Patrzcie post niżej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz