niedziela, 6 maja 2012

Z lekka masakra.

Dzisiaj rano opublikowałem film pod nazwą spis znajomych i brawo, większość się wykazała -.- od razu stwierdzanie, że to taki spis jak u wszystkich. NIE, nie będę usuwał tych co nie dadzą koma. I serio, na nic mi że puściliście sobie filmik i daliście komentarz "." lub po prostu że się podpisujecie. Pewnie myśleliście, że tam wyżalanie jak to znajomi nie pomagają, a gówno prawda. Więc odwołam poniektórych do tego postu jak zaczną mi na mailu truć dupę, że ich wywaliłem a podpisali się. Hahahahah. A teraz coś ważnego Miśki. Jutro publikuję film a w środę na blogu pojawi się lista osób, co na bieżąco oglądają mi filmy i którym ja będę oglądał na bieżąco. A reszcie? Jak czas pozwoli. A czasu mam mało. Jeżeli jesteś moim znaj od krótkiego czasu, to oczywiście będę zwracał uwagę na ostatnie filmy. Przepraszam więc, bo teraz mam lekki nie ogar komu oglądać. Od 20 zaczynam kilku osobom co dodały kom do filmu NIE TEGO Z NAZWĄ SPIS ZNAJ.

0 komentarze:

Prześlij komentarz