piątek, 8 czerwca 2012

Po przerwie.

Dobra, jest post po sporej przerwie. Równe dwa tygodnie... Ale odechciało mi się prowadzić bloga z wielu powodów, ale zamierzam do tego wrócić. Trzeba ogarnąć wygląd, ale taki ciemny jest mrahh. Cóż mogę napisać... O wiem. Więc jeżeli macie jakieś prośby, odnośnie o czym mógłby być post, jakie instrukcje, cokolwiek chcielibyście tu przeczytać piszcie do mnie na mail na msp. Byłbym wdzięczny i jeżeli pomysł będzie sensowny na pewno pojawi się na blogu. Poza tym muszę zrobić porządki, ale się boję, że oglądalność filmów spadnie. Nie narzekam na wejścia, ale porządki są powodem strasznego zamulania gry :(. No i jeszcze mogę dodać, że nie oglądam już wszystkich filmów w których jestem (chyba, że mam czas). Skupiam się na osobach, które oglądają mi. No chyba na tyle.

0 komentarze:

Prześlij komentarz