wtorek, 26 czerwca 2012

Poszukuję aktorów

Cześć. Ponieważ możliwość ośmiu aktorów mam na jeszcze około dwa tygodnie, a w wakacje mało będę to robię zapas filmów, tak już teraz. Aktualnie możecie oglądać "Nonen Nescio" i "Apokalipsa" która ma tylko trzy odcinki. Potem pojawi się serial który ma już jeden odcinek, ale tytułu jeszcze nie mam. Potem wraz z końcem Nonen Nescio chciałbym zrobić coś na wzór Skinsów. No i szukam wielu głównych ról.

Role:
Dziewczyny:
Grace - wszystko jedno jakie ciuchy, ale jeden strój metalowy. Bardzo fajnie by było gdyby ta dziewczyna miała włosy na ten wzór: klik . Są jakieś tam podobne na msp xd
Mini - blondynka, sporo słodziaśnych ciuszków (niekoniecznie różowe). Sukienki, spódniczki o jasnych kolorach.
Liv - właściwie trudno o taką dziewczynę na msp, więc wszystko jedno jakie ciuchy.
Franky - koniecznie krótkie włosy, z ciuchami sobie poradzę.

Chłopcy:
Rich - ja, ponieważ to moja ulubiona postać XD
Nick - wystarczą dwie bluzy bejsbolowe.
Alo - to nie będzie trudne, więc ktokolwiek.
Matty - tak jak powyżej.

Jeżeli ktoś się nie zgłosi, to sam rzecz jasna znajdę osobę. Daję tylko możliwość, jakby ktoś chciał :D Jak ktoś chętny pisać do mnie na mail bądź w komentarzu pod Artbookiem odnośnie szukania aktorów ;>

Myślę, że nie muszę dodawać, że oczekują od tych osób posiadania znacznej ilości animacji.

3 komentarze:

To ja na Mini : D Tylko 29 czerwca kupię se blond włosy i słit sukienkę *-* (wszystko w l.ż , jak chcesz to looknij xd)
Podasz mniej więcej jakie są podstawowe animki do filmu ?

Ja mogę być Grace tylko nie mam cie w znajomych. Mam akurat jeden strój metalowy i czarne duże loki :) Zaproś mnie jestem UkradnijDlaMnieNiebo

Ja mogę być Liv ^^
Mam dużo animek i sporo ciuchów ;D

A i chciałabym nast. cz. Apokalipsy *O*
Proszę.. ♥

Prześlij komentarz