niedziela, 17 czerwca 2012

Oglądanie filmów

Dużo osób sra jak to im nikt nie pomaga, usuwają się przez to bla bla bla. A wystarczy się rozejrzeć, bo takich osób jak ja jest więcej ._. Napisałem w ctr, że mam artbook odnośnie oglądania filmów, aż dwie osoby się zainteresowały. Najwyraźniej inne nie robią nic ku temu aby mieć większą ilość wejść na film. Oferują swoją pomoc, jak jest napisane w artbooku. Nie oglądam od razu, ale spisuję te osoby. Poświęcam pewien czas w ciągu dnia i oglądam tym osobom. Dlaczego nie korzystacie? Nie wiem, dziwni jesteście. Nie zawsze nadążam nad nowościami więc byłbym wdzięczny gdybyście mi pisali na mail, że macie nowy film którego nie widziałem. To też jest Wasz interes.

Jeżeli masz strój jaskiniowca proszę zgłoś się na mail. Szukam do filmu kilka osób.





0 komentarze:

Prześlij komentarz