środa, 25 lipca 2012

Pożegnanie

Jak każdy pamięta MSP sprzed ponad roku, była to gra SYMPATYCZNA o beznadziejnej grafice. Tak jest zawsze, po co kłaść pieniądze w coś nie wiedząc czy stanie się to popularnie. I stało się, wiele graczy zaczęło w to grać, kupować vipa. To daje zyski tym tam frajerom, którzy zaczęli ulepszać MSP. Podrożyli vip, pewnie też aby mieć większe dochody, oraz żeby gra (ich zdaniem) była jeszcze lepsza i ściągała więcej graczy. Jednak się pomylili. Ich przesadne zmiany wręcz zniechęcają graczy. Nie interesuję się grami, a nawet ja to wiem, że zaczęli stopniowo przeadzać ze zmianami na gorsze. A diamonds? Niby fajna sprawa, ale za kasiorę. I do tego, aby mieć zadowalającą ilość trzeba kupić vipa na rok. Przyznam szczerze, że są oni niepełno sprytni. Jacyś ludzie po podstawówce tam chyba zarządzają.

Ja bardzo lubiłem MSP. Kochałem robić filmy, poznawać ludzi oraz pomagać. Jednak to straciło sens, coraz więcej bliższych mi osób zrezygnowało z gry. Po nieobecności oglądalność moich filmów spadła i nie widzę sensu jak i też nie mam ochoty robić ich dalej. Wkurzają mnie ciągłe zmiany i naciągane pomysły na konkursy, nie widzę już siebie w tej grze. Nudzi mnie i jest beznadziejna. Gdyby wszystko było jak dawniej, może i bym wrócił. Jednak wolę się uczyć, ponieważ wyznaczyłem sobie kolejne realne cele, a wirtualne po mnie spływają.

Poznałem wiele naprawdę wspaniałych ludzi. I nie widzę sensu wymieniać, pozapominałbym o niektórych. Jednak z poniektórymi mam kontakt na GG, a reszta... Czasem sprawdzam mail na MSP.

Szkoda mi tego bloga, dlatego wciąż będę go jakby prowadził. Będę pisał takie jakby pomysły na filmy, jeżeli ktoś chciałby skorzystać ;) To jest chyba wszystko. Zatem żegnam Was. Miło było, naprawdę. Udało mi się nie popaść z nikim w wojnę więc w sumie było okej, a hejty poniektórych mam tam gdzie światło nie dociera.

Pa, ciemny

6 komentarze:

Kamil :'(
ja
to znaczy
ech nwm co powiedzieć
wiem ze mnie nie posłuchasz ale... NIE MOŻESZ ODEJŚĆ

powiedz mi jakie bedzie MSP bez ciebie ? po prostu nudne !
Wiedziałam/łem ze kiedys odejdziesz ale nie myslałam o tym jakoś










L u B i Ę C i Ę



















































Pa mój ciemniaku :*

byłbym, gdyby MSP było jak kiedyś ;3

Mi się też to teraz nie podoba za bardzo te diamenty i wgl ... Muli jak cholera ;((( może i nie za często wpadam na msp ,ale nie przestałam grać na twój bóg wpadam regularnie. Przeciez odkąd przyjąłeś mnie do znaj prawie każdy film był z tobo.

...

C.a.m.i.l.l.e.


Baj ;*

Szkoda że mnie usunoles że znaj ;-(

:C Szkoda ♥ Ale nie dziwię się. Teraz normalnego filmu nie można zrobić, o się postacie obracają ;_; Rozumeim w 100% :)

Yhyhyh :c Weź, bo się popłaczę :C
Ale z drugiej strony rozumiem Cię :c
Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wrócisz c:
Póki co, zawsze możesz mnie na odpowie i na gg znaleźć :D

Trzymaj się Kamilku^^ ;D

Prześlij komentarz