poniedziałek, 16 lipca 2012

Żegnam :d

Cześć. Zacznę tak, że na msp nie było mnie właściwie od pon-pt, ale tak jak myślałem skutkami jest mniejsza oglądalność (35wejścia od soboty). Cały sierpień mnie nie ma, już wolę nie myśleć jaki ciemny byłby obrośnięty kurzem po powrocie. Poza tym, we wrześniu zaczyna się nowy rok szkolny i kto wie ten wie, ale naprawdę muszę się strasznie dużo uczyć aby spełnić moje marzenie, które niestety się nie spełniło... Pomijając tego typu sprawy, to nudzi mnie już oglądanie filmów i ich robienie. Co prawda, mam strasznie dużo pomysłów, ale po co skoro ciężko o 70 wejść, a mam ponad 300 znajomych. Kończy mi się też vip, co również zniechęca mnie do gry. Podsumowując odchodzę. Jeżeli będzie mi się chciało, bądź będę miał wolną noc, a zapewne będę miał, zrobię film i opublikuję, niech ogląda kto chce :) Ja również w wolnych chwilach będę sobie oglądał Wasze filmy, ale tym razem tylko tym, co spojrzą na moje. Kupiłem sobie trochę ubrań i dużo więcej animacji dosyć często używanych w filmach, więc zachęcam do używania mnie, że tak się wyrażę. Ładniejsze pożegnanie zrobię pod koniec lipca.

6 komentarze:

Nie ,Ciemniaku ty :c Byłeś jedną z osób ,które mnie inspirowały do gry... To przykre ,że odchodzisz... .___. Będzie mi smutno... To... do zobaczenia! ♥

ta. Ja też odeszłam, z takich samych przyczyn ;C/ Malwina

dużo osób odchodzi z takich samych przyczyn. poza tym, MSP schodzi na psy. jakieś zasrane diamenty, niedługo będziemy sms'ami płacić za ubrania, lol. ja nie zamierzam marnować kasy dla jakiś naciągaczy, którzy zamiast ulepszyć grę ją rujnują.

Ta, ja też z tego powodu odeszłam.
Wgl. po jakiego te diamenty? ._.
One są do d*py za przeproszeniem.

Kamil, jak coś to ja postaram się być na gg :D

Jeszcze dodam, że teraz wolę SF ;d
Ta gra ma przynajmniej sens xd c;
Mogłam wcześniej posłuchać mojego brata i skończyć z tą grą znacznie wcześniej ;>
Przepraszam braciszku, że Cię nie posłuchałam ♥ ;>

Brata? XD lololo. znaaaczy? : >

Prześlij komentarz