niedziela, 10 czerwca 2012

Nowa odsłona bloga.

Cześć, zapewne jak to czytasz to i widzisz nowy wygląd bloga. Od razu piszę, że nie jest on do końca zrobiony, ponieważ ciągle będę dokładał wszelkich starań, aby było zacnie. Mam też nadzieję, że podoba się Wam to jak wygląda i że lepiej jak i przyjemniej będzie się Wam poruszać po tym blogu.

Wszystko zostało zmienione, nawet chat. Zatem nie ma poprzednich rang. Moderatorzy pozostali bez zmian, doszedł tylko jeden nowy, a bywalce... Jesteś na blogu to i bywalca masz ;)

Będę starał się też aby posty były regularnie, oraz aby powstały jakieś ciekawe nowości. Będzie o tym osobny post. Poza tym, oceny mam już wystawione, mogę bardziej przyłożyć się do prowadzenia bloga jak i grania w msp. Chociaż mam już plany wakacyjne, to i tak czas się znajdzie. Poza tym, wielu osobom MSP się nudzi... A mi jakoś nie. To dziwne. Może z czasem się znudzi.

I najważniejsze, dziękuję Schuyler za cierpliwość i tłumaczenie odnośnie HTML, jak i zarówno bieberfeverpl za to, że tło jest sąsiadujące :D


4 komentarze:

Dla mnie to nie jest dziwne że MSP Ci sie nie nudzi mi też nie bo ta gra jest uzależniająca ;D

Ten komentarz został usunięty przez autora.

no kijastycznie wam to wyszło, że się wyrażę starym sucharkiem :3

uzaleznilam sie chyba od msp ;p to sekta aaa xd

Prześlij komentarz